SSS
Aşağıdaki linke tıklayarak, kablosuz bağlantı kullanım kılavuzumuzu indirebilirsiniz.
Aşağıdaki linkten E-posta (Pop3) kurulum kılavuzumuzu indirebilirsiniz.
E-posta – Outlook (3rd Party Uygulama) Kurulumu
Bu problem, çöp kutunuzda bekleyen mailler sebebiyle, mail kotanızın dolmuş olmasından kaynaklanmaktadır.
Çöp kutunuz görünmüyor ise; Webmail arayüzümüze, kullanıcı adınız ve şifrenizle giriş yaptıktan sonra belirtilen adımları uygulayınız:
“Klasörleri düzenle” > “Klasörler” > “Çöp” (Kutucuğu işaretleyiniz).
Ana sayfada beliren çöp kutusunun içerisinden istediğiniz mailleri siliniz (Mailler kalıcı olarak silinir).
Ekran alıntısında belirtilen alan, sol alt kısımda yer almakta ve kullanıcı kotanızı göstermektedir.
Kotanızın %100 olması durumunda, mail kutunuz pasif duruma geçer.
E-postaların ulaşmamasının birkaç sebebi olabilir. Sebepler aşağıda listelenmiştir:
Yanlışlıkla tarih filtrelemesi yapmış ve yeni gelen e-postaları sayfanın sonuna göndermiş olabilirsiniz.
Bu durumda, resimde gösterilen ve sağ üst kısımda bulunan “tarih” yazısına bir kez tıklamanız yeterlidir.
Diğer bir sebep ise kotanızın dolu olması olabilir.
Bu durumda;
Webmail arayüzümüze, kullanıcı adınız ve şifrenizle giriş yaptıktan sonra belirtilen adımları uygulayınız:
“Klasörleri düzenle” > “Klasörler” > “Çöp” (Kutucuğu işaretleyiniz).
Ana sayfada beliren çöp kutusunun içerisinden istediğiniz mailleri siliniz (Mailler kalıcı olarak silinir).
Ekran alıntısında belirtilen alan, sol alt kısımda yer almakta ve mail kotanızı göstermektedir.
Bu değerin %100 olması durumunda, webmail kutunuz pasif duruma geçer.