SSS
Aşağıdaki linke tıklayarak, kablosuz bağlantı kullanım kılavuzumuzu indirebilirsiniz.
Bu problem, çöp kutunuzda bekleyen mailler sebebiyle, mail kotanızın dolmuş olmasından kaynaklanmaktadır.
Çöp kutunuz görünmüyor ise; Webmail arayüzümüze, kullanıcı adınız ve şifrenizle giriş yaptıktan sonra belirtilen adımları uygulayınız:
“Klasörleri düzenle” > “Klasörler” > “Çöp” (Kutucuğu işaretleyiniz).
Ana sayfada beliren çöp kutusunun içerisinden istediğiniz mailleri siliniz (Mailler kalıcı olarak silinir).
Ekran alıntısında belirtilen alan, sol alt kısımda yer almakta ve kullanıcı kotanızı göstermektedir.
Kotanızın %100 olması durumunda, mail kutunuz pasif duruma geçer.
E-postaların ulaşmamasının birkaç sebebi olabilir. Sebepler aşağıda listelenmiştir:
Yanlışlıkla tarih filtrelemesi yapmış ve yeni gelen e-postaları sayfanın sonuna göndermiş olabilirsiniz.
Bu durumda, resimde gösterilen ve sağ üst kısımda bulunan “tarih” yazısına bir kez tıklamanız yeterlidir.
Diğer bir sebep ise kotanızın dolu olması olabilir.
Bu durumda;
Webmail arayüzümüze, kullanıcı adınız ve şifrenizle giriş yaptıktan sonra belirtilen adımları uygulayınız:
“Klasörleri düzenle” > “Klasörler” > “Çöp” (Kutucuğu işaretleyiniz).
Ana sayfada beliren çöp kutusunun içerisinden istediğiniz mailleri siliniz (Mailler kalıcı olarak silinir).
Ekran alıntısında belirtilen alan, sol alt kısımda yer almakta ve mail kotanızı göstermektedir.
Bu değerin %100 olması durumunda, webmail kutunuz pasif duruma geçer.
Son olasılık ise;
Webmail kotanızın uzun süre dolu seyretmesi sonucunda, öğrenci mail listelerinden atılmış olmanızdır.
Bu durumda, kotanızı boşaltarak, B.22 No.lu teknik birimimize gelebilir veya btm@etu.edu.tr adresine mail gönderebilirsiniz.
Bilgilendirmelerin çoğu, ogr@etu.edu.tr mail listesi üzerinden yapılmaktadır. Bu yüzden, gruptan çıkmanız durumunda, size mail gelmediğini düşünebilirsiniz.
Kullanıcı şifrenizi güncellemek için, sıradaki adımları izleyiniz.
Ubs.etu.edu.tr adresine, kullanıcı adınız ve parolanız ile giriş yapınız.